Hills J d Köpek Maması

Endikasyonlar
  • Osteoartritis problemine sahip yetişkin köpeklerde, eklem metabolizmasının desteklenmesi
Kontraendikasyonlar
  • Kediler
  • Yavru köpekler
  • Gebe ya da emziren dişi köpekler
Ek bilgiler
  • Yüksek seviyelerde:
    • EPA (Bir çeşit Omega - 3 Yağ Asidi)
    • Toplam Omega - 3 Yağ Asitleri
    • Glikozamin & Kondroitin Sülfat içerir.
  • Etkinliği klinik olarak kanıtlanmıştır:
    • Eklem problemine sahip köpeklerin sadece 21 günde daha rahat yürümelerine, koşmalarına, oyun oynamalarına ve merdivenleri tırmanlarına yardımcı olduğu klinik olarak kanıtlanmıştır.
    • NSAID'ların dozajının % 25'e kadar azlatılmasına yardımcı olduğu klinik olarak kanıtlanmıştır.
    • Ayrıca sağlıklı kıkırdak yapısının korunmasına ve eklemlerdeki ağrının azaltılmasına yardımcı olduğu klinik olarak kanıtlanmıştır.
  • j/d, osteoartritis durumlarında yangı siklusunun kırılmasına yardımcı olur ve Glikozamin & Kondrotion katkılarına birer alternatiftir.
  • Köpeklerde eklem rahatsızlıklarının giderilmesinde bir çeşit yağ asidi olan EPA kullanımı, Hill’s liderliğinde gerçekleşmektedir
  • Canine j/dTM ‘nin içermiş olduğu yağ asitlerinin etkinliğini kaybetmemeleri için Canine j/d Özel Paketleme Sistemine sahiptir

İlgili diğer ürünler

• Aşırı kilolu köpekler ya da kilo almaya predispozisyon gösteren köpekler için eklem desteği: Prescription Diet™ j/d™ Reduced Calorie Canine
ÖNEMLI ÖZELLIKLER3 ÖNEMLI FAYDALAR
Omega-3 yağ asitleri Yüksek Doku onarımını destekler ve eklemlerde şekillenen ağrının ortadan kaldırılmasına yardımcı olur.
Eikosapentenoik asit (EPA) Yüksek Kıkırdak dejenerasyonundan sorumlu enzimlerin üretiminden sorumlu genleri inaktive ederek, sağlıklı kıkırdak yapısının korunmasına yardımcı olur.
Glikozamin & Kondroitin Yüksek (sadece kuru mamada) Glikozamin ve kondroitin eklem kıkırdağının yapı taşlarıdır.
Omega-6’nın omega-3 yağ asitlerine oranı Düşük Eklemlerde oluşan ağrının giderilmesinde ve dokuların desteklenmesinde etkilidir.
L-Karnitin Yüksek Yağın enerjiye dönüşmesini sağlar. Bu da kilo alımının kısıtlanması ve yağsız kas kütlesinin korunmasıyla eklemler üzerindeki basıncı sınırlandırır.
Üstün antioksidan formül İlave edildi Eklemler şekillenen serbest radikalleri nötralize eder.
L-Lizin İlave edildi Kasların desteklenmesine yardımcı olur.
Protein
Kalsiyum
Fosfor
Sodyum
Kontrollü Yaşı ilerlemiş köpeklerde aşırı mineral alımı engeller.