Hills rd köpek maması

Endikasyonlar
  • Aşırı kilolu köpekler
  • Aşırı kilolu köpeklerde life karşı duyarlı oarak şekillenen durumlar:Şeker hastalığı, hiperlipidemi, kolitis ve konstipasyon
Kontraendikasyonlar
  • Kediler
  • Yavru köpekler
  • Gebe ya da emziren dişi köpekler
  •  İdeal ağırlığın altında, dehidre veya daha yüksek enerji almaya ihtiyaç duyan köpekler
Ek bilgiler

Kilo kaybı

• Gerçek kilo kaybı, haftada vücut ağırlığının yaklaşık olarak %1’idir.
  • Beslenme miktarlarının, optimal kilo kaybı sağlamak için zaman zaman azaltılması gerekebilir.
  • Evcil hayvan sahibinin tam desteği sağlanmalı ve mama alımı ciddi şekilde kontrol edilmelidir. Daha fazla bilgi için lütfen Hill's yetkilisi ile irtibata geçiniz.
  • Köpekler ideal ağırlıklarına ulaştıktan sonra, ideal ağırlığın korunması için Prescription Diet w/d'ye geçiş yapılmalıdır. Şayet eklem problemi de mevcut ise, Prescription Diet j/d Canine Reduced Calorie tercih edilmelidir.
  • Nutrigenomik teknolojisinde Hill’s lider konumdadır.

Konstipasyon

• Yeterli miktarda su alımını sağlayınız.

ÖNEMLI ÖZELLIKLER3 ÖNEMLI FAYDALAR
Enerji
Yağ
Düşük Depolanan vücut yağı, kilo kaybı ile sonuçlanan enerji ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır.
Lif Arttırılmış toplam diyet lifi
Çözünen ve çözünmeyen
lifler
Obezite: mamanın içeriğindeki yüksek seviyelerde lif, tokluk hissinin oluşumunu sağlar. Diabetes Mellitus: kan glikozunda meydana gelen dalgalanmaları en aza indirerek, insüline duyulan ihityacı azaltır. Kolitis: ince barsaktan geçiş süresini düzenler. Konstipasyon: su emilimini arttırır ve intestinal motiliteyi arttırır.
L-Karnitin İlave edildi Yağın enerjiye dönüştürülmesini sağlar.
Yağsız kas kütlesinin korunmasına yardımcı olur.
L-Lizin İlave edildi Yağsız kas kütlesinin korunmasına yardımcı olur.
Üstün antioksidan formül İlave edildi Obez evcil hayvanalarda artan serbest radikallerin nötralize edilmesine yardımcı olur.